Metoda „klasy odwróconej” na lekcji języka niemieckiego. Drukuj

Dnia 21 października 2019 r. odbyła się lekcja krajoznawcza dotycząca Austrii w klasie IV Technikum Hotelarstwa.

 

Według modelu „odwróconej klasy” uczniowie z materiałem teoretycznym zapoznali się w domu (wiedza i rozumienie), na lekcje przybyli przygotowani, a w szkole wykonywali praktyczne zadania i ćwiczenia utrwalające i sprawdzające (zastosowanie, analiza i synteza): pracowali w parach, w grupach, wykorzystywali nowoczesne aplikacje, rozwijali kompetencje kluczowe ( porozumiewanie się w języku obcym, kompetencje informatyczne, umiejętność uczenia się).

Praca z wykorzystaniem metody „odwróconej klasy” była znakomitą alternatywą dla tradycyjnej lekcji, pozwalającą zaktywizować uczniów i pobudzić ich do spersonalizowanego rozwoju.

Poniżej filmik z przeprowadzonej lekcji:

::Video::